Veelgestelde vragen

Bestellen

Is het mogelijk om mijn logo full colour te bedrukken, ook al staat deze optie er niet bij?

Soms is het mogelijk om af te wijken van de voorgestelde bedrukking op onze webshop. Indien je dit wenst kan je dit steeds in het opmerkingenveld aangeven, dan kunnen wij bekijken wat mogelijk is voor je gekozen product.

Is het mogelijk om verschillende maten textiel te bestellen?

Je kan de aantallen per gewenste maat aanduiden tijdens het bestelproces.

Hoe weet ik of mijn order goed geplaatst is?

Na uw online bestelling krijgt u een offerte via mail toegestuurd. Een kopie daarvan wordt naar ons doorgestuurd. Wij controleren deze en gaan hiermee aan de slag om een order voor te bereiden. Mocht er iets onduidelijk zijn, nemen wij contact op met jou.

Ik heb mijn bestelling al doorgegeven, kan ik nog wijzigingen doorgeven?

Wij sturen steeds een offerte en drukproef ter goedkeuring. Zolang wij uw goedkeuring niet ontvangen hebben kan je nog wijzigingen doorvoeren. Daarna is je order definitief in productie en kunnen er geen wijzigingen meer aangebracht worden.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

U kunt dan het beste z.s.m. contact opnemen met het verkoopteam via 03 755 62 85 of stuur een e-mail naar sales@creapins.be met daarin alle informatie van uw bestelling die u wenst te annuleren.



Bedrukken

Is mijn logo van voldoende kwaliteit om te drukken?

In de offertemand krijg je de mogelijkheid om je logo of design te uploaden in de volgende formaten:

  • Vector .AI bestand (Adobe Illustrator)
  • Vector .EPS bestand
  • Vector .PDF bestanden

Let hierbij op het volgende:

  • Voor een full color print is een resolutie van 300 dpi vereist
  • Voor een full color print wordt gebruik gemaakt van CMYK kleurprofiel
  • Voor meerkleurige en eenkleurige bedrukking kunt u gebruik maken van een PMS kleurcode
  • Voor bestanden in grijswaarden is een resolutie van 300 dpi vereist
  • Voor bitmap bestanden is een resolutie van 1200 dpi vereist

Niet-gebruikelijke lettertypen kunt u meesturen (als .ttf, .fnt of .otf bestand) of u kunt alle lettertypen omzetten naar contourlijnen. Niet zeker of uw bestand aan de voorwaarden voldoet? Neem dan contact met ons op, wij helpen u graag verder!

Is mijn te bedrukken tekst niet te lang?

Na jouw bestelling zal onze studio de bedrukking voorbereiden en o.a. de bedrukkingstekst controleren. Je ontvangt van ons altijd eerst een digitale drukproef per e-mail ter goedkeuring

Wat zijn instelkosten?

Vooralleer wij starten met de bedrukking van je logo of design worden er eerst allerlei werkzaamheden verricht om het ontwerp en de machine gereed te maken. Denk aan drukklaar maken van je logo of design, aanmaken van productmal, instellen van machine naar te bedrukken product, testprint, … Elke bedrukkingsoptie brengt zijn eigen specifieke instelkost met zich mee, daarom kan deze per product verschillend zijn.

Als ik meerdere drukkleuren wil, betaal ik dan extra instelkosten?

De instelkosten worden berekend per besteld artikel, per drukkleur/tekst en per positie, tenzij anders vermeld.



Bezorgen

Wat is de levertijd is van mijn bestelde producten?

Wij geven steeds een indicatiedatum van levering mee na akkoord van uw order. Deze datum is onder voorbehoud van stockbreuken of vertragingen. Wij contacteren jou van zodra de artikelen klaar staan voor verzending.

Is het mogelijk om een bezorgtijd af te spreken?

Wij kunnen geen bezorgtijd afspreken, wel een bezorgdatum.

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

Je artikelen worden geleverd met transportfirma GLS of in eigen beheer. Je kan ook steeds de goederen afhalen: ma - vrij tussen 9.00 uur en 17.00 uur - pareinpark 23, 9120 Beveren.

Betaal ik verzendkosten?

Gratis verzending is van toepassing op alle orders boven €250,- (excl btw) met een afleveradres in de Benelux. Voor levering in alle andere landen zijn de verzendkosten op aanvraag.

Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat moet ik nu doen?

Mail de details van beschadiging, samen met enkele duidelijke foto’s naar info@creapins.be.



Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

U betaalt vooraf per overschrijving of na ontvangst van onze factuur. Bij afhalen betaalt u contant of via bancontact.

 

Neem contact met ons op

Error 404